- Forum Dacia -

Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Interviu Gabi (l-g)

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Vizitator

Vizitator
Salut,
1. Hai sa ne cunoastem mai bine, te rog sa ne spui cateva cuvinte despre tine (M/F ? Cati ani ai ? De unde esti si unde locuiesti acum ? Cu ce te ocupi ? De cat timp joci travian ? Ce faci , cand nu joci travian ?)

1.Salut, sunt Gabi (M), am 26 de ani, sunt din Dej, unde si locuiesc in majoritatea timpului.

Sunt inginer automatist.Travian joc de prin clasa a 12-a, deci anul 2006.
Cand nu joc travian.....dorm Smile))). Glumesc Very Happy
Suntem un grup (baieti/fete, sa zicem "cupluri") si iesim mai mereu seara la "un pahar de vorba", la un meci de fotbal si alte activitati relaxante. Weekendurile sunt altfel, petrec majoritatea timpului cu familia, cu prietena mea, dar daca joc vreun server, clar intru si pe travian, insa mai rar.

2. Sunt multi jucatori care vor intra in finala de travian 2013 fara experienta finale trecute, te rog sa ne spui in mare cum au stat lucrurile pe acel server.